Pobudź swoją wyobraźnię ...

czwartek, 28 czerwca 2012

13. Seev.♥

Jesteś dobrą znajomą zespołu The Wanted. Od dwóch tygodni podkochujesz się w jednym z nich. Pewnego dnia prosisz go o pomoc :
- Seev ! - wołasz go
- Tak <t.i.> ? - odpowiada
- Pomożesz mi ?
- No jasne. O co chodzi ? - uśmiechnął się
- Mam mały problem. Kocham się w jednym chłopaku i nie wiem jak mu to powiedzieć.
- Chodź ! - powiedział i usiedliście na kanapie - Musisz mu to spokojnie powiedzieć. Tylko się upewnij, że nie ma dziewczyny. - zaśmiał się
- Nie ma. Jestem tego pewna.
- Opisz mi go.
- Wysoki, przystojny, zabawny i mam nadzieję, że dobrze całuje. A jakbym mu to chciała powiedzieć tak... bez słów ?
- Powiedzieć coś bez słów ? - westchnął - Z tym będzie trudniej.
- Zobaczymy. - powiedziałaś i pocałowałaś go; spodobało mu się
- To miał być jakiś test, czy wyznałaś mi miłość tak... bez słów ?
- A jak myślisz ? - tym razem to on Cię pocałował - Mam to traktować jako oficjalną prośbę o chodzenie ?
- A jak myślisz ?
- Że będę miała przesrane z Twoimi fankami. - oboje się uśmiechnęliście


***

Trzy miesiące później.
Chcecie się w końcu ujawnić. Z tej okazji Seev zabiera Cię na mecz. Wiem, mało romantyczne, ale nie mieliście ochoty na kolację przy świecach. Woleliście Coca-Colę i pizzę.
Po jak i w trakcie meczu wokół Was było dużo fanek. Nie trzymaliście się za ręce, więc nikt nic nie podejrzewał. Kiedy jedna z dziewczyn podeszła do Twojego Chłopaka z pytaniem o chodzenie, on powiedział tylko `patrz`. Podszedł do Ciebie i namiętnie pocałował.


***

Kolejne trzy miesiące później.
Jesteście razem od pół roku. Byliście razem w różnych wywiadach etc. Seev nigdy nie pozwolił, abyś miała zły humor, żeby napadły Cię wściekłe fanki, żebyś miała robione zdjęcia z zaskoczenia. Chronił Cię. Właśnie dlatego go kochasz. Swoją drogą ... jesteście zaręczeni. Planujecie ślub, a Ty myślisz tylko o dzidziusiu, którego również macie w planach. Jednak Siva uznał, że to za wcześnie. Postanowił, że bezpieczniej będzie jak wyjedziecie w podróż poślubną... przed ślubem. 


_____________________________________
No to Alice ma to co chciała !
Mam nadzieję, że się podoba .
Bo mi osobiście nie za bardzo, ale mi to się rzadko co podoba ;P
Więc Ali ? Co o tym myślisz ?
Napisać innego ?



Vic..




1 komentarz:

  1. nie jestem Ali ale mi to się bardzo podoba i chce takich więcej

    OdpowiedzUsuń