Pobudź swoją wyobraźnię ...

wtorek, 19 czerwca 2012

8. Seev ;*

Weszłaś rano do szkoły i od razu podbiegł do ciebie Seev:
- Hej ! Idziesz z nami na wagary ?
- Zależy gdzie i z kim ? - odparłaś
- Do galerii, z nimi - powiedział i wskazał na grupkę waszych znajomych. Spojrzałaś na każdego po kolei i rzekłaś :
- Sorry ale nie. Bo towarzystwo mi nie odpowiada.
Po tych słowach poszłaś pod salę. Przez pierwsze cztery lekcje irlandczyk cały czas cię obserwował. Przed piątą godziną podszedł do ciebie i powiedział:
- Proszę, chodź z nami
- Już ci powiedziałam, że nie idę - odparłaś oschle i chciałaś odejść, jednak Siva złapał cię za rękę :
- A co, tchórzysz ? - zapytał zadziornie
- Nie. Wiesz mi, że gdyby było inne towarzystwo to bym poszła
- A pójdziesz tylko ze mną ? - spytał i zrobił słodkie oczka
- Ale tylko my ? - chłopak kiwnął głową i podszedł do swoich kumpli :
- Ej ! Słuchajcie, ja z wami nie idę ! - krzyknął i wrócił do ciebie.
Jego koledzy przezywali go itd, ale on miał to gdzieś. Złapał cię za rękę i jak gdyby nigdy nic wyszliście ze szkoły.
 Postanowiliście, że też pójdziecie do galerii. Przez całą drogę śmialiście się, słowem mówiąc dobrze się bawiliście. Gdy doszliście na miejsce, poszliście kupić coś do picia i usiedliście na ławce obok fontanny. Nagle Seev podniósł się i wlazł do fontanny. Zaczął pryskać wodą na wszystkie strony. Zachowywał się jak dziecko. W pewnym momencie ty też wstałaś i wbiegłaś do fontanny. Teraz bawiliście się w najlepsze. Ludzie dziwnie się na was patrzyli ale was to nie obchodziło. Liczyliście się tylko wy. Po kilku minutach byliście już cali mokrzy.
Nagle Seev przyciągnął cię do siebie i namiętnie pocałował. Kątem oka zauważyłaś jego kumpli i swoją przyjaciółkę. Gdy skończyliście się całować znowu spojrzałaś na znajomych. Patrzyli na was z takim WTF ? na twarzy. Ty uśmiechnęłaś się i wzruszyłaś ramionami. Potem wróciliście. Chłopak odprowadził cię pod sam dom.
Teraz byłaś już pewna, że jesteś dla niego najważniejsza....






Miałam ochotę na takiego słodkiego.
Mam nadzieję, że się podoba.
Po 300 wyświetleniach mamy dla was niespodziankę...więc odzwiedzamy !!!



ALi;*

2 komentarze:

  1. moje guru ołtarzyk już zbudowany został.imagin zajebisty. Teraz wybacz bo ide odmawiać modlitwe na twoką cześć :D ;D

    OdpowiedzUsuń