Pobudź swoją wyobraźnię ...

czwartek, 28 czerwca 2012

12.Wszyscy ♥

1. Siva
 Seev podchodzi do Ciebie i pyta :
- O czym chcesz pogadać ?
- O wszystkim. - odpowiadasz
- No więc pogadajmy o Tobie.
- Czemu ?
- Bo ty jesteś dla mnie wszystkim.
~
2. Tom
 Tom wręcza Ci długopis :
- Po co mi to ? - pytasz zdziwiona
- Bo to właśnie tym długopisem oficjalnie podpiszesz się po raz pierwszy jako moja żona. - i całuje Cię namiętnie
~
3. Max
 Max wyjechał na parę miesięcy za granicę. Tęsknisz za nim niemiłosiernie. Chcesz w końcu go zobaczyć, przytulić, pocałować. Dostajesz wiadomość. Patrzysz na wyświetlacz, a tam napis `Kochanie Moje` , a pod tym treść `Pamiętaj, że Cię kocham. Z tej oto okazji musiałem wrócić, aby Cię pocałować`. Pomyślałaś, że przecież żegnaliście się i to bardzo długo. Wtem rozbrzmiewa dzwonek do drzwi. Otwierasz a tam Maxiu.
~
4. Jay
 Jesteś z Jay'em w parku. Idziecie po chodkinu, na którym jest dużo kałuż. Jay ściąga swoją kurtkę, kładzie na jednej z kałuż i mówi `Bardzo proszę Księżniczko` pochylając się uprzejmie.
~
5. Nathan
 Zobaczyłaś, że na Twitterze obserwuje Cię Twój idol. Zaczynasz się wydzierać i skakać z radości. Wskakujesz na łóżko, na którym leży zmęczony Nath :
- Co Ci jest ? O kurde ! Padaczka ! A może to przeze mnie ? - mówi z uśmiechem 
- Nie głupku !
- To co ?
- On mnie ... on mnie... on mnie... on mnie `follow` ! - znów się wydarłaś
- Daj adres. 
- Po co Ci ?
- Idę zlikwidować konkurencję.

_________________________________________
Boshh..
Jakaś totalna porażka !
Nie mam już pomysłów .
Chyba dodam taki dłuższy w podobie mojego jednego rozdziału ;D
Ciekawe, czy Wam się spodoba :*



Vic..




3 komentarze:

  1. Hej no pewnie że się podoba; ).Jaka porażka?!mi się bardzo podoba<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha :) Wszystkie świetne :) A najbardziej mi się podoba ten z Nathem :P Wenyyy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahahahahahhahah Nathan hahhahahahaha ten to umie powiedzieć hahahahaha.......weny-_- i po problemie

    OdpowiedzUsuń