Pobudź swoją wyobraźnię ...

poniedziałek, 4 lutego 2013

36. Wszyscy ♥

1. Max
Masz na sobie śliczną czerwoną sukienkę. Maxiu stoi obok Ciebie i pozuje w garniturze. Gala rozpoczyna się bardzo dobrze. Nagle Twój chłopak zamiast pięknie się uśmiechać, zaczął czochrać Twoje idealnie ułożone włosy. Tak.. gala zapowiada się świetnie. :)

2. Nathan
Jesteś u Nathana w domu. Jest wieczór. Nath postanowił zrobić twit cama. Jak dotąd tylko Wasi najbliźsi znajomi i rodzina wiedzieli o tym, że jesteście razem. 
- A co jak się wyda ? - pytasz. - Hejt za hejtem. Na mnie !
- Nic się nie wyda. Sam im powiem
- Nie powiesz. 
- Nie będą Cię hejtować. Kocham moich fanów równie mocno, jak Ciebie. Jeśli zaczną wypisywać Ci różne bzdury, nie są w stanie zaakceptować myśli, że znalazłem idealną dziewczynę na całe życie.
Nathan włączył kamerkę i zaczął się spam. Od razu przybyło Wam kilka tysięcy oglądaczy. Nagle Twój chłopak przytulił Cię.
- Dobra, nie dam rady dłużej trzymać tego w sekrecie. Kochani, to jest <t.i.>, moja miłość. - powiedział po czym pocałował Cię upewniając się, że każdy, kto ogląda twit cama ma na Was widok. :)

3. Tom
Idziesz na spacer do parku. Nagle podbiega do Ciebie zdyszany chłopak. 
- Cześć - ledwo mówi. - Dasz mi swój numer ?
- Po co ? W ogóle znamy się ?
- Daj numer, a nie pożałujesz.
- No dobra
Niechętnie zapisałaś numer na karteczce i wręczyłaś ją chłopakowi, który po chwili odbiegł uradowany.
Wieczorem dostałaś wiadomość. 
"Hej, tu Tom. Znaczy... ten z parku. Spotkamy się jutro ?" Odpisałaś, że tak i zasnęłaś. Rano umówiliście się w tym samym miejscu. Tommy z trudem, ale przyznał, że podobasz mu się od dłuższego czasu. Okazało się, że jesteście sąsiadami. Tak, to by wyjaśniało dlaczego chłopak mieszkający dwa domy dalej uśmiechał się do ciebie i "przypadkiem" mijał na ulicy. :)

4. Siva
Razem z Sivą oglądacie "Off the map". 
- Też chcę wyjechać na bezludną wyspę ! - krzyczysz.
- Ale ta wyspa nie jest bezludna. - mówi Seev
- Co za różnica ? Wyspa to wyspa !
- Serio chcesz tam jechać ?
- Tak. A jak mnie kochasz to pojedziesz ze mną.
Pobiegliście do Waszej sypialni, spakowaliście się i na drugi dzień opuściliście miasto. :)

5. Jay
- Kup mi !
- <t.i.> nie wydzieraj się tak. W sklepie jesteśmy. - rozglądnął się chłopak.
- Kup mi ! Jay !
- Nie.
- Jaaaay ! Kuuuup miii !
- Dobra ! Kupię Ci tego iPhona, ale obiecaj, że nie zgubisz go tak jak ja !
- Kocham Cię kociaku !
Rzuciłaś się na niego i pocałowałaś. Jay kupił Ci obiecany telefon i pojechaliście do jego mieszkania świętować Twoje urodziny... :)

________________________________
BUUM !
Mamy imagin ze wszystkimi .
Wiem, totalna lipa, no ale co tam.
Dawno nic nie dodawałyśmy. ;/



...Vic




2 komentarze:

  1. Totalna lipa - haha Good Joke ;D Lipe to ja mam na podworku
    Wyszly Ci one swietnie ;)
    A mam pytanko. Sa zamowienia.? Jesli tak to byl poprosila Nathana. :)
    Czekam na nastepny
    Weny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka lipa, to jest świetne!!
    Szkoda, że dawno nie było tu nowych notek, ale mam nadzieję, że się to zmieni ;)
    Weny, czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń